Pediatria

Nasz zespół pediatryczny to lekarze praktycy, którzy na co dzień pracują w szpitalach i/lub poradniach. W Vilda Clinic pediatrzy współpracują z lekarzami pozostałych specjalizacji dziecięcych, aby zmaksymalizować skuteczność leczenia. Wielu z nich jest już w trakcie kolejnej specjalizacji, co oznacza, że pogłębiają wiedzę w danej dziedzinie pediatrycznej.

Pediatria prywatnie - Poznań

Vilda Clinic to miejsce, gdzie znajdą Państwo doświadczonych pediatrów, którzy są gotowi zadbać o zdrowie Państwa dziecka. Pediatra prywatnie Poznań? Zapewniamy kompleksową pomoc!

Pediatria Poznań - do dzieci podchodzimy z sercem

Pediatrzy to lekarze specjalizujący się w opiece zdrowotnej dzieci, od noworodków, poprzez okres dojrzewania, do dorosłości. Ich głównym celem jest zapewnienie kompleksowej opieki medycznej, aby promować zdrowie i dobre samopoczucie dzieci. Co wchodzi w zakres usług pediatrycznych w prywatnej klinice w Poznaniu?

• Lekarze pediatrzy prowadzą badania i diagnostykę, aby zidentyfikować ewentualne problemy rozwojowe, takie jak opóźnienia w rozwoju mowy czy trudności w nauce.

• Przeprowadzają regularne badania profilaktyczne (bilanse) i monitorują rozwój fizyczny, psychiczny i emocjonalny dzieci. Promują także szczepienia dzieci, aby chronić je przed groźnymi chorobami zakaźnymi.

• Diagnozują i leczą choroby dziecięce, takie jak infekcje, alergie, astma, choroby skórne, problemy żołądkowo-jelitowe i wiele innych.

• Służą także jako wsparcie dla rodziców, udzielając porad dotyczących zdrowego stylu życia, odżywiania, zachowań i opieki nad dziećmi.

Lekarz pediatra prywatnie w Poznaniu

Nasi pediatrzy starają się stworzyć przyjazne i bezpieczne środowisko, w którym dzieci mogą czuć się komfortowo i swobodnie wyrażać swoje potrzeby i obawy, a gabinety w Vilda Clinic dostosowane są do potrzeb najmłodszych pacjentów. Dodatkowo pamiętamy o tym, że po zakończonym badaniu opiekun musi mieć spokojną chwilę, aby porozmawiać z lekarzem, stąd w każdym gabinecie (i w poczekalniach) znajdują się tablice manipulacyjne, które nasi mali pacjenci uwielbiają

Pediatrzy z naszej prywatnej kliniki w Poznaniu konsultują także w weekendy i święta. Możliwe jest również umówienie wizyty domowej.

PEDIATRA POZNAŃ W NIEDZIELĘ - PEDIATRA POZNAŃ DZIŚ - PEDIATRA POZNAŃ WEEKEND