Endokrynolog dla dzieci

Jeśli potrzebują Państwo pomocy endokrynologa w Poznaniu prywatnie, zapraszamy do Vilda Clinic. Nasz zespół endokrynologiczny składa się ze specjalistów endokrynologii dorosłych oraz endokrynologii dziecięcej.

ENDOKRYNOLODZY DZIECIĘCY PRZYJMUJĄ PACJENTÓW PRZY UL 28 CZERWCA 1956 R.

Endokrynologia dorosłych i dzieci w Vilda Clinic

Lekarz endokrynolog to specjalista zajmujący się diagnostyką, leczeniem i opieką nad układem hormonalnym, który odpowiada za produkcję i regulację hormonów, pełniących kluczową rolę w prawidłowym funkcjonowaniu organizmu. Endokrynolodzy diagnozują i leczą takie schorzenia jak:

• choroby tarczycy w tym autoimmunizacyjne zapalenie tarczycy (zwane potocznie chorobą Hashimoto),

• choroby nadnerczy,

• zaburzenia płodności,

• nadmierna lub niewystarczająca produkcja hormonów płciowych

• i wiele innych.

Endokrynolog dziecięcy Poznań - prywatnie

Endokrynolog dziecięcy w szczególności zajmuje się problemami występującymi w okresie wzrastania i dojrzewania dziecka, takimi jak:

• niskorosłość,

• przedwczesne i opóźnione dojrzewanie,

• ginekomastia,

• hirsutyzm,

• choroby tarczycy i inne.

Lekarze endokrynolodzy w Vilda Clinic wykonują USG tarczycy, a u pacjentów dorosłych także biopsję cienkoigłową tarczycy (nakłucie zmiany pod kontrolą USG i pobranie materiału, który następnie wysyłany jest do badania cytologicznego). Ponadto mogą Państwo umówić się w Vilda Clinic do dietetyka, który ułoży dietę dostosowaną do indywidualnych potrzeb pacjenta (np. Hashimoto czy cukrzyca).